Jag hatar rubriker!

Alltså, jag suger verkligen på att komma på rubriker, jag vet aldrig vad jag ska skriva, så det brukar sluta med att ajg skriver typ, Torsdag, eller typ dagens låt eller namnet på låten som jag lyssnar på just då. Nu har jag redan suttit i 10 minuter och försökt komma på en bra rubrik så då slutade det med "jag hatar rubriker"
- Klyftigt Lina!
- Nämen tackar.
Idag är det iallafall torsdag och dagen har varit allmänt blää! Först slöjd, den var faktiskt rätt rolig, förutom att jag bråkade med mamma på morgonen så jag var på jobbigt dåligt humör, men det gick över sen. Jag började virka en grytlapp eftersom jag gjorde färdigt mina strumpor förra veckan (Y), sen blev det tyska och vikarie, sånt gillar vi ;) Läxförhöret gick väl helt okej, tror jag, hoppas jag, ähh det märks väl. Lunch, gympa, sen skulle vi ha matte och sen spelning men då var det dags för studiebesök på armat, Vi skickade våra tunga väskor med Rolfs bil ;) Så det var inte så jobbigt att gå dit, haha

Sen var vi där till halv tre och sen slutade vi, då gick jag hem och det är ju rätt nära så det tog bara 5 minuter, 25 mindre än i vanliga fall xP

 
bjussar på en snygg bild på mej från armat, vi var tvungen att ha hjälm ;)

När jag kom hem så insåg jag att min bok hade kommit, så nu har jag börjat läsa lite, men sen hamnade jag här för jag ska inte sitta här så mycket ikväll så jag tänkte skriva nu så "måste" jag inte skriva mer sen ikväll,



och det här ska jag tillbringa kvällen med, plugga tyska, plugga till engelska provet imorgon, lyssna på musik och sjunga, spela gitarr, läsa om jag kunde drömma och jag kanske läser något kapitel i 1984 också om jag orkar ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kallocain av Boye är en bättre framtidsroman.

2009-02-26 @ 18:30:04

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback