Rolig kväll

Runt 19.30 kom Anna och Marren hem till mej. Då spelade vi med andra ord, spelade gitarr, spelade synth, sjöng, Anna och Marren (mest Anna) provade mina kläder (det var lite läskigt, så vänder man sej om så står Anna där i underkläder med en av mina tröjor i händerna..hon vek till och med min smutstvätt.!) och pratade.

Det var i alla fall riktigt roligt och jag är glad över att mina föräldrar klagade på att jag bara har suttit hemma igår så att jag faktiskt gjorde något idag. Dock tror jag att jag tar en "titta på film dag" imorgon. När jag skrev en "filmer-du-måste-se" lista till Marren idag så blev jag så sjukt sugen på att kolla på film. Jag gör det imorgon.

Nu ska jag fixa något att äta och sen blir det Robin Hood.

Sov gott.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback