På bussen

Jag och Marren bestämmer oss för att skriva en topp fem lista var över filmer som vi gillar. (Det slutar med att jag inte kan bestämma mej, så det blev en topp tio lista med en reserv, dock tror jag inte att det finns någon ordning på filmerna..) När det är typ fler filmer, som t.ex. Sagan om ringen, så räknas de bara som en.
Lina:
Titanic
Sagan om ringen
Lejonkungen
Forest Gump
Gladiator
The miracle worker
A walk to remember
En riddares historia
Hitta Nemo
Pearl Harbor
Reserv: Björnbröder

Marren:
Titanic
Forest Gump
Troja
The miracle worker
Hotel Rwanda
Green mile
Madagaskar
Dumbo
P.s I love you
Aristocats
Reserv: Bernad och Bianca


När vi är klara med listorna så sitter Marren och pratar om någon film och jag hänger inte riktigt med i svängarna.
Lina: Vilken film jiddrar du i?
Marren: Vilken film tror du att vi pratar om, hitta nemo?
(observera att tonen i Marrens "hitta nemo" inte var positiv)
Lina: Den är med på min lista...

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback