Östersund

Hej hej, (det känns som om jag alltid börjar alla inlägg med det)

Nu sitter jag och Marren i Östersund hos Tomas och Ida. Vad gjorde vi igår då?
Åt frukost på stan, köpte julklappar, gick runt i butiker, fikade, käkade middag på Eastern Palace, och var på bio.
Vi såg 2012 och oavsett vad folk säger så tyckte jag att den var bra. Visst hade den kanske lite tråkig handling, ni vet, jorden går under, kaos, någon ska rädda allihopa, lyckligt slut. Men det var grymma specialeffekter och själva filmen var också bra, om man försökte att inte tänka på hur förutsägbart det var. ;)

Vad ska vi göra idag då?
- Få upp Marren ur sängen!!! Det tog några timmar.
- Handla mer julklappar.
- Kolla i mer butiker.
- Plugga hemkunskap på vägen hem.
- Äta frukost. 
- Äta middag.
- Gå till tandläkaren.
- Åka hem.
Ha en rolig dag vet jag så hörs vi senare

Kommentarer
Postat av: Malin

Asförutsägbar amerikansk undergångsaction, men visst fan får man vad det lovar också.

Jag måste erkänna att jag satt och gapade och ba "wooooooo!" på flera ställen. Den var fet.

2009-12-08 @ 14:07:47

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback