Nästa vecka...

..kommer att bli ÄCKLIGT JOBBIG!
(Jag gillar att använda äckligt som ett stärkande prefix framför adjektiv, det är min "nya" grej)

Såhär kommer alltså nästa vecka att se ut för mej, det börjar bli jobbigt redan imorgon så jag börjar på Lördagen.

Lördag: Plugga Svenska!
Söndag: Sova, göra svenska prov hemma hos min lärare (ja, ni läste rätt)
Måndag: Gå upp och ta 05.55 bussen till Östersund med Marren, plugga hemkunskap, matte och kanske biologi och so på bussen. Julhandla, gå på bio.
Tisdag: Julhandla mer, gå till tandläkaren. Åka hem. Plugga lite mer.
Onsdag: Hemkunskapsprov, matte prov, lucia genrep i kyrkan. Lämna in biologi hemuppgiften och lämna in hemkunskaps hemuppgiften.
Torsdag: So-redovisning på fördjupningen (geografi) KANSKE Tyska redovisning.
Fredag: Lucia. Betygen sätts.

Inser ni vilken jävla vecka jag har framför mej eller?!

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback