Jag har inget att göra, i typ 5 minuter

Så då kör vi en tråkig lista..

Du heter: Lina
Hur lång är du: hela 157 cm
Beroende av: Musik
Vad tror folk om dig? Det tror jag inte att jag vill veta.
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är smart *stolt*
Hur imponerar man på dig? Man vågar gråta (som kille alltså) man är musikalisk och har lite mer innanför pannbenet än "SUDKRIG!!!!!"
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Ja och...?
Var bor du? I Sveg
Trivs du där? Nej
Äger du några Converse? Ja
Musiksmak: Det varierar,
Vad har du för mobiloperatör? Telia
Är du allergisk mot något? Ja.
Hur svarar du i mobilen? "Ahh det är Lina" "Hej" eller "Hallå?"
Antal timmar sömn inatt: 6 timmar
Brukar du komma i tid? På morgonen, nej. Resten av dagen, ja.
När mår du bra? När jag spelar gitarr
När blev du fotad senast? Vet inte, typ igår på skolan.
Hur känner du dig nu? Överpigg..kan man vara det?? ^o)
Vanligaste färg på dina kläder? vet inte, vit eller svart kanske?
Vad saknar du? Stockholm
Favoritdryck på morgonen? Oboy
Du samlar på? Frimärken - inte längre dock, men jag har kvar dem
Gröna eller röda äppeln? röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Elin.
Gillar du golf? Nej
Vilken tid gick du upp idag? Tio över 8. - alldeles för sent alltså.
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu? Ja
Är det okej att gråta? Ja, om man är ledsen.
När grät du senast? Igår
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en Gibson Les Paul och en Fender strat.
Bär du glasögon eller linser? Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Mellan 12 och 15 (om jag inte blir väckt)
Har du piercing? Nej
Är du tatuerad: Nej
Vill du ha barn? Jag vet faktiskt inte.
Solar du ofta? Om det är soligt.
Är du bra på att laga mat? Jag är kung på skinksås, annars så antar jag att det blir nej.
Är du flygrädd? Jag gillar inte starten och landningen.
Hur vig är du? Vilket skämt
Är du musikalisk? Jag tror (hoppas) det
Vad dricker du helst när du är törstig? Jucie eller cola. Vatten om man är utomlands
Vilken är din favoritglass? Callipoo (som jag inte kan stava till)
Tycker du om sushi? Vet inte.
Vad äter du helst när du ser på film? Kina snacks och maltesers
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Har du tandläkarskräck? När man har tandställning och måste till tandläkaren varje månad så går det över ;)
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du? Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja
Biter du på naglarna? Nej
Röker du? Nej
Hur ofta tränar/motionerar du? Sällan
Senaste låt du hörde? I need a hero - Bonnie Tyler
Rakar du benen? Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig? Mellan 00 och 01.
Är du blyg? Ja, när det gäller folk jag inte känner
Sysslar du med någon idrott? Slalom, fotboll.
Är du nöjd med ditt liv? Det händer, men rätt ofta nu mera.
Vad gör du i morgon? Går i skolan
Vad längtar du till? Skolavslutningen i nian.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad använder du för shampoo? Det som finns.
En speciell dag du minns? När vi var på Gotländks sommarnatt med familjen..
Hur gammal är du? 15 - snart 16 ;)
Tycker du om någon just nu? Inte som mer än vän.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback