Jag erkänner

Jag "kanske" åt några chokladpraliner, några choklad med mandelkross och ett par knäck.. och jag fick kanske lite ångest efter det...

Men vad fan, vid jul och nyår är väl inte precis den bästa tiden att börja tänka på vad man äter, eller?

Fast jag tror att jag äter de där mandarinerna nu, för att balansera liksom. Ni fattar.

Och Marren.. det är ALDRIG för långt att gå någonstans för the big bang theory. Okej, jag kanske inte skulle gå hem till dej härifrån för att se det, det är ju typ vadå, 2km? Men du borde kunna gå från din bärbara (fick du en sån nu alltså?) till den stationära för att se det, det är typ 20 meter Marren!
-.-'

Nej nu blir det mer Big bang theory och cola (och mandariner!)

 


Kommentarer
Postat av: Marlene

Haha, ja det fick jag :P Men det är lite mer exekt typ.. 5 meter (A) :P

2009-12-26 @ 01:07:58
URL: http://marlenebusk.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback