Idol förra veckan.

Jag och Simone sms:ar under idol

Simone: Nu skulle man varit semifinalist i idol asså. Tänk att få mingla med dem...
Jag: Jag vet!
Simone: Nästa år, då jävlar ska vi också mingla med Westlife. Hehe :D
Jag: Då jävlar!
Simone: Och Andreas Carlsson! :D
Jag: Ja. Jag ska nog lägga in en stöt på honom. Han har två ferraris, minst en lägenhet i LA, snygga solglasögon, mycket pengar, kända vänner och han är snygg ;) Jag har paxat honom bara så du vet :P
Simone: Nä! Men kan vi inte dela då? Skilsmässobarn du vet...
Jag: Inte en chans. Du får Bagge ;)
Simone: Nej fy fan! Vi ska dela, ANNARS!
Jag: Okej, du kan få vänster arm ;)
Simone: Den han skulle offra för Eriks röst?
Jag: Japp ;) Då kan du dela med Erik, det är väl inte så dåligt :)
Simone: Vad heter de svarta som flyger på Harry Potter 6?

Kul att du bara byter samtalsämne hur som helst Simone.. -.-'
Antingen så insåg hon att hon inte skulle få Andreas, men jag har ändrat mej angående det. Simone, du kan få honom. Pax för Shane Filan i Westlife, synd bara att han har fru och tre barn..
Eller så ville hon helt enkelt veta vad de svarta i Harry potter heter ;)


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback