Home sweet home

Nu är jag hemma igen. Och vi hade sjukt kul i bussen på vägen hem. Bara så att ni vet ;)

Tänkte lägga in lite bilder som har legat och skräpat på mobilen ett tag.


Jag och Becca låste ut Marren och Johanna. I 15 minus ;)


Och Linda. Hon petar sej inte i näsan, hon rörde på armen ;)


Såhär såg jag och Becca ut, på den varma insidan (med Johannas skor)


Sen var vi ju tvugna att prova Johannas skor, de var sjukt härliga. Men det var inte precis lika lätt att spela trummor i dem. Speciellt inte sen när Becca skruvade upp High-haten (stavning?)


Marren och jag käkade på Eastern Palace


Jag i typ fosterställning mot bussfönstret samtidigt som jag lyssnar på Westlife, och nej, jag suger inte på tummen ;)


De enda sakerna som jag köpte till mej själv i Östersund. Kulorna alltså, jag har också upptäckt att jag är besatt av julkulor ;)

Nu ska jag kolla på andra avenyn och äta godis. Ha det bäst.


Kommentarer
Postat av: Marlene

Du har rätt, du borde inte köpa fler ;D Det var ju bra nu :)<3

2009-12-08 @ 22:08:36
URL: http://marlenebusk.blogg.se/
Postat av: Linda

Tjock linda på bild :(

2009-12-09 @ 20:40:48

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback