Godnatt gott folk

Okej, det var ingen idol på tv. Och det var ju ingen som kom med något roligt förslag så det slutade med att jag började ta tag i saker och ting.

Jag öppnade alla paketen som jag hade fått (ni vet, "brevbomberna") städade mitt rum, vek min tvätt, tog disken, kollade på räkningarna hur mycket jag var skyldig pappa, räknade ut hur mycket pengar jag hade kvar att köpa julklappar för och började slå in julklappar (vilket resulterade i att det blev kaos på mitt rum igen, men det fixar sej imorgon när jag slår in de resterande julklapparna)

Och nu har jag kollat elementet och fönstren på mitt rum och konstaterat att orsaken till att det är så kallt är att det drar jättemycket från mina fönster och mitt element fungerar knappt, trevligt. Pappa lovade att han ska fixa ett extra element till mej (Y)

Nu är det -31 grader ute och jag tänkte börja pallra mej mot sängen.

Sweet dreams.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback