Försen till skolan, men det var sååå värt det

Imorse hade jag sovmorgon (till 11.30) och jag kom försent. Jag klev in i klassrummet 1140. Men det gör mej ingenting idag om jag ska vara ärlig, för inatt var den första natten som jag har sovit utan att vakna sen i Fredags, och jag sov med lampan släckt! Och jag sov i ungefär 10 timmar. Det var lugnt värt det.

Annars har det varit en rätt härlig dag i dag. Jag hade biologi (den som jag var sen till) satt i biblioteket och jobbade, gjorde inte så mycket, läste mest i boken. Sen var det lucia träning i kyrkan, vi kommer att suga och nu ska jag tydligen spela kahon (stavning?) också.. jag? Kahon? Vad hände med att jag är gitarrist och att jag kan spela LITE piano? Men men det går nog bra. Jag, Lisa och Simone har världens bästa plan för hur vi ska lära oss låtarna ;) Haha, vad smarta vi är!

Och sen hade vi matte prov, och ni skulle sett blicken vi fick när vi blev sena p.g.a luciaträningen i kyrkan. Det gick väl sådär tror jag. Och sen hade vi spelning och det är alltid sjukt roligt.

Nu sitter jag hos mamma och dricker cola. Ikväll ska jag hem till Elin och plugga. Vi har massa saker som ska lämnas in imorgon..sämst.

Ha en bra kväll. Det ska jag försöka med i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Lisa

ja lina, vi ska LÄRA OSS låtarna ;)



vi hann aldrig tillbaka till provet men det kvittar

lycka till med kolådan ;) (kahon alltså)

2009-12-09 @ 19:33:31
URL: http://fliziz.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback