Förlåt för dålig uppdatering

Sorry, men jag har helt enkelt haft annat för mej. Det här är faktiskt första gången jag sitter vid datorn idag.

Vad har jag gjort idag då?
Sovit, såklart. Kollat på damernas skidskytte, verkar som om svenskorna börjar bli lite mänskliga nu ;)
Sjungit lungorna ur mej (bara för att jag är så glad att min hals och min näsa har börjat ge med sej igen, jag har varit förkyld)
Kollat (lite halvt ointresserad) på herrarnas skidskytte. Är det bara jag, eller är det verkligen inte lika roligt när Björndalen och Svendsen inte är med? Congrats till Lessinger som blev två dock, bästa placeringen i världscupen hittills (Y)
Slagit in resten av julklapparna (mamma och pappa köpte tejp)
Städat upp på mitt rum igen, eftersom att det blev så stökigt när jag började slå in julklappar.
Tagit in och pyntat min lilla julgran.
Kollat på Blood diamond med mamma och pappa (känner att jag måste jobba lite på att vara social med familjen, det enda jag gör om kvällarna är att sitta vid datorn och typ, läsa.., inte okej.)

Saker som jag skulle ha gjort som jag inte hann med (översatt till svenska: sket i)
Tvättat.
Vikt min rena tvätt.
Dammsugit mitt rum.
Tagit disken.

Vad har ni gjort idag då?

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback