Det var helt enkelt roligare

Hej hej,
idag var det en helt vanlig dag på skolan (förutom att våran musik var inställd, vilket sög)

Så jag tänker inte slösa mer tid på att skriva om skolan.
Utan jag skriver istället om de "mystiska" paketen.

Som Becca undrade "Varför har du inte öppnat dem?" Jo, för att jag redan vet vad som är i dem.
Folk skickar inte post till mej hur som helst, om det kommer något till mej så är det oftast något som jag vet kommer att komma, eller något som jag har beställt.
Så det som är i paketen är en julklapp till mej från en kompis. Mina hårnålar som jag glömde i Stockholm hos Maria när jag var där och sen är det julklappar i de andra två paketen.
Därför har jag inte öppnat dem än. Eller jag har öppnat två av dem nu, men inte de med julklappar till folk. Än.

Och om ni då undrar varför jag skrev typ "Vad har jag missat" och så, tjecka rubriken.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback