Det finns inga ord för det här

Jag känner inte mina lår, men om man petar på dem så gör det väldigt ont. Det liksom sticker.
Mitt ansikte går inte att röra, musklerna har liksom gett upp och hade det inte varit för att jag har haft handsken imot pannan så hade jag nog förfrusit fejan nu.
Mina öron gör ont.
Mina fingrar är jätte sega, inte kalla dock tack vare mina handskar.
Mina fötter gör ont.
Mitt hår är helt vitt.
Mina ögonfransar hakar liksom i varandra varje gång jag blinkar bara för att de är så stela.
Jag kan inte andas genom näsan för hela insidan har liksom fryst ihop..najs.
Och till och med magen fryser jag om, och då har den varit mest skyddad.
Och min mobil går jätte segt för den verkar inte heller tycka om kyla.

Såhär kul är det att bo i Norrland på vintern när man ska gå ut på Sveg (det är ca 1km)
Detta är inte okej.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback