vad hände..?

Jag vaknade rätt tidigt idag faktiskt, klockan 11. Och det konstiga var att jag till och med klev upp!!! :O

Sen kommer man in i köket och tittar ut genom fönstret för att se om det regnar mycket eller lite och vad möts man av då? En nästan klarblå himmel coh solsken.. jag var seriöst tvungen att gnugga mej i ögonen men det gick inte bort. Så idag är det alltså FINT väder!!!!

Det gjorde faktiskt att jag kände för att vara lite mer "effektiv" än vanligt. så jag åt frukost, tog disken, vek tvätt och nu ska jag faktiskt gå till bibblan som jag borde ha gjort för en vecka sen..

Jag orkade till och med fixa håret i morse!!!!

Så idag är vi alltså på bra humör ;)

Vi hörs sen.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback