Mora

Idag har jag varit i Mora.
Shit, jag har faktiskt gjort något vettigt idag!

Gick upp vid 10, fick världens godaste frukost, äggröra och bacon!!! Bara för att jag pratade om det hela kvällen igår ;) Tack mamma och pappa, vet inte vem som lagade det för jag sov då ;)

Sen åkte vi till Mora för Tomas (min bror) var med och sprang vasastaffetten, vi kom dit lite tidigt så då gick vi lite på stan. Jag köpte ett par skor (Svarta) nu är du stolt över mej va Elin? Och sen köpte jag nagelbandssalva på apoteket, för mina nagelband spricker och det gör apont!

Sen kollade vi på när Tomas startade, och när han gick i mål (han sprang sista sträckan), käkade och åkte hem.

Nu har jag kokat pasta, innan jag lägger mej måste jag göra pasta sallad inför matchen imorgon mot Ope, hoppas vi vinner. Våran målvakt kan inte vara med så My ska stå, men det går säkert bra (Y)

Nu ska jag kolla på film tänkte jag (ooh, ovanligt Lina, tur att du varierar dej xD)

Vi hörs.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback