kors i taket

Vet ni vad? Det regnar!

Det var ju ovanligt, det har ju bara regnat sen jag kom hem från Grekland. 10 dagar alltså..

Vad gör man alltså om det regnar?
Jo, först sover man till klockan 2 (Y). Sen äter man en rejäl "helg frukost" fast det är tisdag, bara ändå liksom ;)
Och sen sätter man sej och tittar på film. Perfekt. Egentligen borde jag kanske tvätta, men om ni läste min dagens dagens igår så har tvättmaskinen alltså drabbats av akut svininfluensa, den har helt enkelt lagt av helt. Och jag tänker inte handtvätta, där går gränsen. Jag borde också pallra mej till banken och flytta alla mina pengar från mammas visa kort (som jag hade i Grekland) till mitt bankkort.

Eller så kanske jag borde städa mitt rum, men det är för tråkigt. Jag tror att jag tar disken och tittar på en film till. Jag menar, om jag tar disken har jag ju i alla fall gjort något vettigt.

So long.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback