?

Okej, det har regnat. Jag har inte orkat skriva något, sorry.

Mina nagelband spricker, det suger, det gör ont och jag blir bara irriterad.
Men men, det positiva med idag är att jag har varit och köpt kina snacks (som jag har velat ha i flera dagar, shit mitt liv handlar om godis, inte bra!!)

Jag trotsade vädret när vi skulle ut på Sveg (vi = jag, mamma och pappa) och körde stenhårt på kortkorta shorts, det blev jobbigt kallt mellan bilen och dollar, och sen mellan dollar och bilen, mellan bilen och konsum, ja ni fattar grejen ;)

Nu ska ajg väl göra något vettigt med mitt liv antar jag, yeah right. Jag har tittat på 4 filmer idag btw. xD

Fired up
What happens in Vegas
Och så kom Polly
Braveheart

Jag har inget liv, fortfarande

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback