Sjuk, valborg.

Jag har sovit grymt dåligt inatt, jag lyckades somna vid 2, sen vaknade jag vid 7, great! Mådde allmänt illa men tänkte, ähh det går väl över så jag pallrade mej till skolan,
slöjd, tyska, sen insåg jag att det inte gick över, det blev värre, jag blev ännu mer illamående, började frysa jätte mycket (och det är soligt ute) och fick huvudvärk. Så då gav jag upp och gick hem.
Sov i någon timme, åt lite, och tittade på Sex and the city the movie, Lina likes!

Sen har jag lagt in massa musik och grejs på min NYA mobil, och nu ska jag väl gå och fräscha upp mej lite och sen ska jag dra ut på Sveg, majbrasa med Anna.

Och Elin om du läser det här, så var det inte med flit. Det bara blev så, och om du vill vara sur på mej så var det då, jag vet att det kommer gå över, och det vet du också, det är både mitt och ditt fel och som vi sagt så många gånger, att "småbråka" är "våran grej" . Jag älskar dej väldigt mycket, bara så du vet. Och Förlåt.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback