Sammanfattning av helgen

I helgen har Elin sovit hos mej eftersom mina föräldrar inte var hemma.

När vi skulle på ica och köpa godis på Fredag kväll så mötte vi Elis, så han joinade oss på ica. Sen drog vi hem till honom och lånade Pers Wii, och sen bar det av hem till mej med guitarhero gitarren över axeln. Sen spelade vi guitarhero i ungefär en timme. Sen kollade vi på genertion kill. och sen drog Elis hem, och då tittade jag och Elin på Eragon, sen gick vi och la oss vid 1, och tänkte nu ska vi sova. Exakt så blev det ju inte, vi låg uppe och pratade fram till 5. Då somnade vi, och enda anledningen till att vi lyckades hålla oss vakna var en sak: COCA COLA.

Sen blev vi väkta av min bror runt 1 på Lördag morgon/eftermiddag. Frukost, och sen efter någon timme kom Elis, och han hade med Wii, så då blev det Tennis, bowling och golf, sen spelade vi lite guitarhero och sen bar det av till ica, där hyrde vi film - The dark knight - och sen när vi kom hem till mej igen så spelade vi lite mer guitarhero och sen tittade vi på halva filmen, sen på Robinsson och sen kollade vi klart på filmen, sen drog Elis hem. Då tittade jag och Elin på Sleepover och sen på A walk to remember, och det var ju nästan så man kände sej lite patetisk, vi satt där och bölade i soffan. Klockan var då 4, och vi gick och la oss, och somnade konstigt nog direkt.

Sen blev i alla fall jag väkt av Tomas idag också, 20 över 1, och Elin hade vaknat alldeles innan. Då åt vi frukost och när vi gjorde det kom mamma och pappa hem från Leksand. Sen städade jag och Elin efter oss, satt och pratade rätt länge och sen åkte jag och lämnade tillbaka filmen och Elin åkte hem.

That's my weekend, men kul hade vi!

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback