PÅSKLOV

Och så var det påsklov, härligt härligt, dagen gick rätt snabbt, vädret sög och det gjorde mej på dåligt humör, fast jag var rätt glad ändå tror jag, någon som har några invändningar mot det? Förutom när Adam jagade iväg mej längst bort i koridoren och skulle slå mej och jag skrek och sen sprang han iväg och då kom Randi ut ur ett klassrum och såg sur ut, och jag ba: Jag blir smått misshandlad här!. och hon glodde på mej och sa: Gå och gör det någon annanstans
, tackar tackar,

nu har jag tillbringat ett antal minuter/timmar på mitt rum, jag har skjutit på det alldeles för länge nu, men ikväll har jag städat mitt rum, och tvättat, och jag håller fortfarande på att tvätta, och så fort jag har tvättat alla mina kläder ska jag rensa min garderob, sen ska jag göra om lite på mina väggar, tur att jag har mycket tid eftersom det är lov ;)

Nu kommer några bilder från mitt rum, före och efter :)

   
ja ni kanske fattar varför jag har varit beroende av alla garderober i huset utom min egen den senaste tiden ;)
  

Det är ju nästan så man är lite stolt

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback