Jag ser solen skiner

Det har varit jätte fint väder idag, på matten satt vi i datasalen, och då hade jag och Becca fönstren öppna rakt mot oss, och solen bara sken rakt i ansiktet, JÄTTE HÄRLIG KÄNSLA!

Och nu är den mesta av all snö borta!

Btw, jag orkar inte skriva mer om dagen, jag har haft as ont (ursäkta ordvalet) i höger sida av typ midjan (?) i fyra dagarn nu, det gör ont om jag sitter, om jag går, springer om jag ligger och det är värst när jag ska ställa mej upp och börja gå, men jag har bitit ihop i fyra dagar nu och sett glad ut, men det gör så jävla ont nu, så jag pallar inte att hålla masken längre! och jag sa det till mamma och då blev hon jätte orolig, och jag har en känsla av att du kommer läsa det här mamma, så då vill jag bara säga:
- Du behöver inte vara orolig, blir det allvarligare ska jag säga till och dessutom tror jag nog att jag överlever!

och jag har kommit fram till att det är deprimerande att titta på kläder på internet.

Queen äger och nu ska jag plugga tyska, sen ska jag sova. Fredag imorgon.

Godnatt.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback