Godmorgon 13 grader +

Tjoho, and good morning

Idag är jag på väldigt bra humör, jag ska sova hos Elin, solen skiner, himlen är blå, snön smälter och det är 13 grader varmt ute, nu kanske våren är på väg igen, om det inte börjar snöa igen förstås -.-' men det kommer det inte göra, I hope.

Man vaknar och inser att man är ensam hemma, jaha, undra var resten av familjen är då, dessutom fyller Tomas 18 idag, GRATTIS! Har nyss ätit frukost, det blev allvarligt gröt, KORS I TAKET, nu funderar jag på att gå ut och sätta mej på baksidan och läsa, dock måste jag tvätta håret, vi får se om jag gör det först kanske,

Nu känner jag att det här blev en väldigt osammanhängande text, jag skyller på mitt hyperaktiva humör och ber samtidigt och lite försiktigt om ursäkt ;)

Nu ska jag inte skriva mer, lyssna på To Roam med Robert Pattinson vet jag, den är bra..tycker jag .

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback