Error!

Jag kommer inte på någon rubrik, ovanligt.

Idag har dagen gått konstigt snabbt.
Kan dock bero på att vi bara hade lektioner till 20 över 1. Då var vi tvungen att gå på någon mässa, men jag tyckte att det var helt okej. Alla klagade och sa att det var så tråkigt, så då dumpade vi dom för dom var så negativa ;) Och sen hade jag, Marren, Johanna, Lisa och Elis rätt kul, helt okej. Vi gick omkring och tog massa godis, alla som var där, typ företagen och sånt, hade ju massa godis, så det var ju godis överallt! Och sen skulle vi skjuta typ skidskytte grejs, fast inomhus, jag sög -.-'  Jag missade alla fem! Fast jag träffade två en gång ;) Elis träffade alla..

Sen skulle vi på någon föreläsning, då joinade Becca oss ett tag ;) Sen gick vi och tog mer godis, sen slutade vi.
Då gick jag, Anna, Becca och Elis och köpte glass. Calippo. Och sen åkte jag hem.

Nu ska jag titta på Rocky och äta upp mitt gpdis .

Vi hörs.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback