April april!

Idag har jag blivit lurad TVÅ gånger, och båda inom loppet av en minut, och båda av min tyska lärare... Först lurade han mej att vi inte hade någon tyska idag och jag blev överlycklig och sen ropade han, april april och jag blev mindre glad, sen kom han tillbaka och sa att jag hade hål i min sko, och jag typ, va?! och sen ropade han april april igen.. inte roligt.

Annars har dagen varit ovanligt rolig för att vara en onsdag, biologin var kul, vi hade vikarie och alla kutade omkring och försökte fiska upp den döda fisken ur akvariet, sen på engelskan sög jag och Marren hårt på frågor om Storbrittanien, på musiken spelade vi Welcome to my life med Simple Plan, jag och Becca skröt lite över att vi har sett dom live ;) jag spelade bas och det var roligare än jag trodde att det skulle vara, so:n var väl allmänt so..

Nu ska jag på utvecklingssamtal, skriver mer sen om hur det gick ;)

Önska mej lycka till!

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback