Jul och nyår 2014.

Avslutade 2014 riktigt bra! Började med att fira jul två gånger. Först åkte jag och Simon till Hudiksvall och firade jul med hans familj och släkt, sen åkte vi till Slagavallen och firade jul med min familj och släkt! Kunde inte bett om en bättre jul och det var garanterat en av de bästa jularna jag firat!
 
Nyår firade vi i Slagavallen med min familj och jag avslutade året med att klara mitt mål att läsa 52 böcker under året! Brädspel, skoteråkning, yatzy, skidåkning, korvgrillning på gården vid tolvslaget och allmänt mys med nära och kära var ett jättebra slut på ett jättebra år. 

Nu kör vi 2015 och min födelsedag om några dagar! :D 
 
Har tyvärr inga bilder från Hudiksvall men har ett par stycken från våra dagar i fjällen så bjuder på dem i alla fall.
Fasters lilla sötnos!

Och min andra halva on top of the world <3

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback