Det bästa med 2014.

Oavsett var man tittar den här tiden av året så möts man av oräkneliga årsresuméer från året som precis vinkat hejdå. Och en liten stund tänkte även jag ge mig in i denna värld. Men efter att ha sett hela internet invaderas av dessa långa sammanfattningar tänkte jag göra det lite lättare. 

Istället för att visa lite av det bästa från varje månad eller årstid tänker jag helt enkelt sammanfatta mitt 2014 med en enda händelse. Den som betyder så mycket mer än att jag läst 52 böcker, varit glad exakt 311 dagar och umgåtts med fanastiska vänner. Helt enkelt den bästa.

 
Att jag träffade, förälskade mig i och flyttade ihop med Simon är garanterat det bästa som hände mig 2014 och en sak är i alla fall säker - du har ganska mycket att leva upp till om du ska kunna klå detta 2015.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Blir alldeles varm i hjärtat. Är så fruktansvärt glad för din skull, du förtjänar att få uppleva detta! <3

2015-01-07 @ 16:32:01
URL: http://healthywithrebecca.se

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback