Divergent - Veronica Roth

Om jag igår sträckläste en bok på ca 500 sidor? Ja. Har försökt undvika den här boken så länge nu, förnekat att jag komme att älska den, vägrat erkänna det eftersom den blivit så hypad. Bestämde mig för att ge den en chans och ja, jag tog en enda paus under hela dagen, för att fixa något att äta och gå på toa. Läs den! Somnade tre timmar innan jag var tvungen att gå upp till jobbet men kan inte tänka på något annat än vad som kommer hända i nästa bok. Försökte köpa den efter jobbet, men tror ni den fanns i butiken eller!? Fuck my life. Har beställt andra och tredje boken nu i alla fall (och första med ett snyggare omslag, eftersom det var billigare att köpa alla tre än bara de två sista), men kommer inte få tillgång till dem förrän tidigast på måndag! :( DET ÄR NÄSTAN EN VECKA.     ...

Vet inte riktigt hur jag ska hantera detta och misstänker att jag bryr mig för mycket om fictionella världar.
 
 
 
 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback