Mitt hjärta kanske slutar slå, men filmen börjar om ändå.

Lyssnar på Veronica Maggio medan jag sorterar bilder i mappar. Sorterar minnen efter städer, känslor och säkerhetsgrad. Sorterar så som det känns i sekunden och drömmer om det fysiska sorterandet. Känslan av att packa in sina minnen i mappar, längtan efter att packa ner sitt liv i lådor. 20års-städning lagom till vårstädningen och ibland är livet faktiskt värt att le för. 

Några exempel på saker som förtjänar leenden i min lilla unika men inte alls så märkvärdiga värld. 
 

Bokhyllor 


Citat

 
 
 
 



















Restauranger tagna direkt ur drömmar


Streetart


Pappersflygplan


Motivation


Soliga dagar vid vattnet med ett skrivblock


Slutet på bra böcker


Snöiga promenader


Neonljus under euforiska sommarnätter.

Underhållande berusade smskonversationer


Safeplaces

Hopp.


Mer hopp.

Ansvar utbytt mot livsnjutning i vårsolen.


Soluppgångar och fågelkvitter efter sömnlösa nätter.


Vackra platser och vingar.

Självständighet.

Hopp om mänskligheten.


Och en hel del fantastiska ögonblick med en hel del fantastiska människor.
 

Kommentarer
Postat av: Cilla

åh gud vad jag mådde bra att dessa bilder, så himla fina. och never forget sms-konversationen HAHAHA <3

2014-02-02 @ 12:00:52

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback