Böcker <3

Så är jag färdig med att möblera om bokhyllan för den här gången. Räknade dessutom mina böcker (räknade med två som jag har beställt på akademibokhandeln som borde komma nästa vecka också) och är nu bara 3 böcker ifrån att ha 100 böcker! :D (har fler om man räknar med alla böcker jag har i Sveg, men lämnade ju väldigt många när jag flyttade hemifrån för att jag ansåg att jag "vuxit ifrån dem" så de gills inte i detta). Älskar att jag snart har 100 böcker i min bokhylla, mitt mål var ju att ha det innan det här året var slut och det var så fint när jag fick studentpresenten (800kr på akademibokhandeln) av Tomas och han sa "Hoppas det räcker för att ta dig till 100 nu då". Och det kommer det definitivt göra! :D 

Nu ska jag i alla fall återgå till att titta på Grey's Anatomy och äta fruktsallad. 
 
 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback