Trying to stay positive.

Försöker rycka upp mig. Det går sådär. Men ska inte tråka ut er med detaljerna. Tänkte berätta hur mycket jag älskar min klass istället.
 
Idag hade vi "filmmys" efter skolan. Så vi samlades i skolans nybyggda biosalong (måste erkänna att jag nästan gillar stolarna i den gamla bättre...) och tittade på MEAN GIRLS! :D Älskar att vi tittade på Mean girls! Drack cola, åt chips och popcorn gjorde vi också. (våran handledare hade köpt lite väl mycket popcorn så alla fick på riktigt en påse var) Det är sånna här små grejer som får mig att älska min klass. :)

Nu ska jag lägga mig och läsa lite innan det är dags att sova, har ju sovmorgon imorgon så kommer hinna sova tillräckligt mycket även om klockan redan är över ett :)

I brist på annat lämnar jag er med en briljant bild som min litteraturvetenskapslärare (älskar henne också) hade med i en genomgång:





Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback