Mitt liv i några bilder.

Sedan sist vi sågs har jag:

Klätt granen tillsammans med Vanja för fjärde året i rad









Varit på Ikea med Vanja






Haft middagsdejt med Cilla på Taco bar

Invigt nya biografen i Täby centrum med att se The hobbit med Vanja, Cilla och Kajsa
(lånade den här bilden av Vanja)

Ätit alldeles för mycket tacos och druckit alldeles för mycket vin med Charlotte, Cassandra, Sanna, Mikaela och Julia
 

Haft frukostdejt med Vanja på McDonalds
(lånade även den här bilden av Vanja)

 
Så ja, jag jobbar och är sjuk mer än jag vill erkänna för mig själv.
Men ibland är livet faktiskt väldigt fint också. Och imorgon bär det av norrut för julfirande med familjen vilket också känns väldigt fint. 

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback