Påväg hem

Klockan är halv ett på natten, jag har varit i Stockholm sen igår men inte varit hemma än eftersom vi hade klassfest hos Vanja igår! (vilket förövrigt var JÄTTEROLIGT!!! :D ) Jag har varit i Sveg sen i fredags förra veckan och vill just nu inget annat än att komma hem till min lägenhet, min säng och mina Yodatofflor.

Och nu har jag åkt en halvtimme buss med alldeles för mycket packning från Vaxholm. Sitter nu vid Danderyds sjukhus och väntar på mitt sista byte. Hatar när nattbussarna inte börjat gå när man börjar åka från Vaxholm, för då blir det ett byte mer (har redan bytt buss en gång) och långa byten vid Danderyd.

Men det är lugnt! Kommer ju vara hemma om typ, 50 minuter.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback