Håltimme

Skrev italienskaprovet och det kändes riktigt bra! Var någon glosa jag glömt träna på så de kunde jag inte, men annars gick det bra tror jag! Nu är det bara att nervöst vänta på resultatet, hoppas vi får tillbaka dem före lovet i alla fall så jag slipper tänka på det över lovet. 

Sitter nu i en soffa i skolan och småpluggar lite textkommunikation, eftersom språket egentligen håller på till elva så har jag ju rast tills dess nu :) 

Blev inte en så tidig kväll som jag hade velat igår heller, insåg att det var fyra sidor jag glömt skulle komma på provet så det var bara att sätta sig och plugga lite mer, så även idag är jag JÄTTETRÖTT! 

Jag just nu:


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback