Inflammation i hälsenan :(

Eftersom jag har tränat lite för mycket de senaste dagarna (är jättedålig på att ta vilodagar och faktiskt vila på dessa vilodagar, som ni kanske har märkt) har jag nu antagligen dragit på mig en liten inflammation i hälsenan. Vet inte om det är en inflammation egentligen, hej självdiagnos, men ont gör det i alla fall. Är lite bättre idag än igår dock så får väl se hur det känns imorgon. Har i alla fall tänkt vila i alla fall idag och imorgon för att låta kroppen hämta sig lite. (kommer att dö uttråkningsdöden och börja klättra på väggarna lagom till middagstid idag)

Så blir det när man inte vilar också. Roar mig i alla fall med att ögonshoppa träningskläder just nu istället (för att stilla min träningsabstinens), för skulle ju egentligen behövt nya sånna då jag just nu använder alla mina "vanliga" linnen och hoods till det (och hej vad de kommer att lukta gott om ett tag, även om man tvättar dem) Plus att hoodsen är ju skitvarma för nu snackar vi ju inte material som andas precis! :(

Hittade i alla fall de här två hoodsen som jag skulle vilja ha :)



Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback