Det där med att sova...

Så, klockan är strax efter nio på morgonen och jag har inte riktigt gått och lagt mig än..... 
För det första har jag alldeles för mycket att tänka på just nu, så det går inte att sova. De senaste tre nätterna när jag har försökt sova har det tagit två timmar att somna (och jag är en sån där person som lägger mig ner, och sen sover jag) för hela mitt huvud har bara snurrat. Som sagt, för mycket att tänka på och för det andra så har detta resulterat i att jag har totalvänt mitt dygn. Har somnat runt 07.00 och vaknat runt 18.00. Så i ett tappert försök att komma i tid till skolan imorgon har jag nu hoppat över en natt. Världens sämsta idé. Men nu blev det så. 

Vad jag har spenderat natten med: 

Tittade klart på säsong tre av OC
Duschade i två timmar (funkar eftersom jag duschar kallt så det tar inte slut på varmvatten)
Gjorde ägg och bacon till frukost
Drack två liter mjölk
Löste väldigt mycket rubiks kub
Åt upp daimglassen i min frys

Och absolut ingenting som jag faktiskt borde ha gjort. 

Jaja, ha en bra dag gott folk. Själv har jag nog världens längsta dag framför mig. Tror jag ska gå och köpa en mocha latte sen eller något. Och jag som hatar kaffe.

Kommentarer
Postat av: Malin Palin

Det är fan omöjligt att klara en dygning utan uppiggande medel.. du lär dricka mer än en kopp kaffe för att inte somna. Just sayin'! Glöm nu inte att jag snart kommer ner och ska bo hos dig.. då äre rättvänt dygn och städat som gäller ;)

2012-04-02 @ 13:50:57
URL: http://verkligeningenblogg.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback