Citat Tom Fletcher "something's wrong with Marvin"

Något roligt mitt i allt detta självhat:

När jag var hos ögondoktorn här om dagen och de skulle ta prover i mitt öga så ville jag mest dö, så ont gjorde det. Och när jag överlevt första provtagningen och jag inser att "oh no, hon kommer att göra det en gång till" så säger Vanja (som för övrigt är världens finaste vän som spenderade hela sin lediga dag i ett väntrum med mig för att jag behövde hennes mentala stöd!) "Tänk på något roligt, något du gillar! Tänk på McFly!" och jag fick upp den här bilden i huvudet och började skratta när hon tog provet:


Hahahahahaha xD You got to love Photobooth! Och Tom Fletcher.... :$

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback