Shoehunt

Då jag inte riktigt har några vinterskor och nu börjar frysa fötterna av mig för att jag traskar omkring i mina converse sitter jag nu här och roar mig med att titta på skor på internet. Dessa är fina:



Eller:



Men de första är antagligen inte fodrade alls (stod inget i alla fall) och de andra är enligt beskrivningen "lätt fodrade" och detta är alltid mitt problem när det kommer till vinterskor. För ska man ha ett par super fodrade, då tycker jag att de blir för stora och klumpiga. Plus att jag är galet förälskad i de där två paren. Särskillt de undre.

Kommentarer
Postat av: Cilla

snygga skor! men satsa på fodrat, annars dör du - believe me.

men ååh, hade varit kul att dela nyårsfyllan med dig! XD

2011-11-20 @ 11:07:34
URL: http://cillauas.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback