Köpenhamn dag två!

Lite försenat, men här kommer bilderna från andra dagen i Köpenhamn! :D Enjoy!


En nyvaken Kajsa


A little thing I'd like to call: The view from our room.
(tittade man åt höger såg man "the royal palace" också :D)


BREAKFAST! :D




Sen skulle jag kompensera att jag förstörde Cillas korthus. Så jag byggde ett mycket säkrare. För om en våning gick sönder, så höll de andra.


Sen visade Cilla ganska tydligt att det inte var riktigt så säkert som jag ville tro.


Sen byggde vi ett V - for Vanja Viking!


Sightseeing buss! :D






The little mermaid 






Nyhavn




The gang in Nyhavn :)


Det stod massa pumpor lite överallt, var jättemysigt :)


Vi passade på att äta lunch i Nyhavn också när vi ändå var där :)


Vanja :)


In front of the royal palace (eller ja, vi tror i alla fall att det är det :P)


Köpenhamn skulle helt klart kunna kallas "cyklarnas stad" 


På den gatan bodde vi! :D Awesome!





Sen uppstod "The viking crew" :D






Like a viking! 

Sen bar det av på Wakey!Wakey! konsert!! :D

I väntans tider






Förband - Rosi Golan :)


Förband - Rosi Golan :)
Blev förövrigt lite småkär i honom, för han var helt enkelt awesome.






Helt ozoomat. Så ni förstår ungefär exakt hur nära Michael Grubbs (sångaren/pianisten i Wakey!Wakey!) vi stod!




Grubbs :D


Tanya :)

Det var en akustisk spelning så det var bara Grubbs och Tanya där. Vilket jag gillade, för det kändes mer intimt då :D


Vi stod så nära scenen (vi stod längst fram med våra väskor PÅ scenen liksom) så att vi till och med kunde sno Grubbs vattenflaska efteråt. Vilket vi obviously också gjorde! :D


Och den här händelsen kan jag inte riktigt beskriva med ord. Men helt oförglömligt var det i alla fall! :D


Vanja och Grubbs :)


Kajsa och Grubbs :)


<3

Det var sista bilden jag knäppte den dagen. Men det som hände efter det var att vi plankade på bussen för att ta oss hem, det var sent och rätt långt att gå. Sen satt vi och myste på rummet till typ fyra eller något sånt :)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback