I'm wierd like that.

Följde Vanjas exempel och gjorde en "jag ska bli glad igen" spellista. Som jag nu TVINGAR mig själv att lyssna på, känns så falskt men jag gör det ändå. Vem vet, det kanske funkar. 

Såg förövrigt "nya" x-men filmen ikväll också. Och shit vad jag grät. Helt klart min favorit av x-men filmerna! 
När Proffesor X sa: "I can't feel my legs" bröt jag ihop totalt och satt och hulkade här i min ensamhet. 
Japp, för sån är jag. Kan knappt gråta offentligt om jag faktiskt är ledsen. Men om jag läser en bok eller tittar på en film, då bara sprutar tårarna (och om jag ska fråga om något jag verkligen vill och får ett nej..hehe) 


Från det ena till det tredje.
Dagens uttryck: I'm wierd like that.


Lyssnar på musik ur mina sprängda hörlurar och hatar mig själv för att jag lämnade pappas AKG-hörlurar i Sveg. How could I???!!! Men jaja, gjort och gjort.

Nu ska jag äta en macka :)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback