Köpenhamn dag ett!

Tänkte lägga in massa bilder från Köpenhamn, men det blir så otroligt många i samma inlägg så jag kör "dag ett" "dag två" osv. Här kommer i alla fall dag ett, lägger in dag två imorgon! Enjoy :D


I väntan på tåget till Köpenhamn :)


Såhär glada var Kajsa och Cilla på tåget trots att klockan var halv 7 på morgonen! :)


Jag och Vanja var också glada :)


Sen blev Vanja lite hungrig ;)


x-antal timmar senare befann vi oss på bron över till Danmark :)


FRAMME! :D





Lunch på McDonalds



I väntan på att få checka in


The viking room!!! :D (internskämt, det där med viking alltså)


Vi hade ett awesome fönster i vårat rum! Som gick att sitta i :D




Kajsa var jätteglad! :D


Jag och Cilla överlät kartläsandet till de två med lokalsinne ;)


Sen lärde jag Vanja hur man löser en rubiks kub, men det såg lite mörkt ut där ett tag ;)


Under tiden byggde Cilla ett jättefint korthus, som jag råkade förstöra sen.


Skriva vykort :)


The korthus in Copenhagen! 


I väntan på att alla skulle bli klara för middag :)


Middag på en jättemysig italiensk restaurang!


Det var till och med en man som satt och spelade piano bredvid oss inne i restaurangen :)


Påväg tillbaka till hotellet :)


Copenhagen på night!




H.C. Andersen boulevard by night!


Glada tjejer tillbaka i rummet :)






Vanja spillde rätt mycket så hon fick ha en haklapp ;)


Cilla var glad :)


Det var Kajsa och Vanja också :)


Jag med :)


Sen skulle Vanja dansa poledance :D


Och jag och Cilla tog en promenad i korridoren. Cilla iförd Kajsas BH ;)




Sen kom Vanja och dansade för oss :)


Welcome to our crib!


The last picture of day one! :D


Kommentarer
Postat av: Athena

Haha underbart!

2011-11-10 @ 08:51:02
URL: http://athenas.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback