Jävla fredagen den trettonde.

I fredags var det fredagen den trettonde och ingenting hemskt hände. Eller..?
Jag och Vanja satt i skåphallen på skolan och pratade. Jag klämmer ur mig att min externa hårddisk med allt sitt innehåll typ är min käraste ägodel (hej materalist)
Såhär i efterhand tänker jag hata mig själv för att jag sa det där på fredagen den trettonde. Och ja, jag tänker skylla kommande händelse på detta.

När jag kommer hem och sätter i min hårddisk i datorn (nu har det hunnit bli lördag) så får jag upp detta:


("Namnlös 1." är min hårddisk. Jag vet, jag borde kanske döpa om den till något coolt.)

Och för er otekniska filurer out there så innebär detta att jag måste kopiera över allt jag har på min hårddisk till datorn och formatera om hårddisken, när jag gör det kommer allt som ligger på den att försvinna.

Problemet i det hela: Bara min tv-serie mapp på hårddisken är 200 GB stor, jag har 180 GB ledigt på min dator. 
Och allt det där andra som ligger på min hårddisk då.. vad ska jag göra med det.

Jag hatar det här, jag vill ju inte hålla på och välja vad jag vill ha kvar.


Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback