Oops I did it again..

Nu har jag slutat för dagen. Hade mina solglasögon i jackfickan och råkade sätta mig på dem, de gick sönder. Livet är inte rättvist. Jag ska köpa ett par nya så fort ekonomin tillåter. Den 25:e alltså. 10 dagar. Hur kan sånt här hända mig!!!!?

Jag menar, jag har haft sönder mina solglasögon förr. Det var dessutom mina favoritglajjor (japp, jag kallar solglasögon för glajjor) Det var i Grekland och den här bilden knäpptes precis i samma sekund som jag bröt av dem:




Och såhär löste jag det problemet. Sen köpte jag ett par likadana fast med rött istället för vitt. Men det är inte samma sak.

Och såhär ser de jag förstörde idag ut (japp, det var mina nya)

Och nej, det går inte att laga dem.

Nu är det ju så att jag har tre par solglasögon till i min bokhylla så det är väl kanske inte sååååååå synd om mig egentligen. Men de jag hade sönder idag var mina nya favoriter och jag har letat efter sånna där hur länge som helst!!!!!!! :''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''(  - för er som inte förstår smileysar så är det där en väldigt väldigt väldigt ledsen gubbe.

Nu ska jag äta något och sen gå och möta Vanja, i ett par andra solglasögon..

Kommentarer
Postat av: pappsen

Låter kanske konstigt men vilken tur för mig

att du skriver om solglasögon.för jag höll på att glömma mina tills jag läste din blogg,vi ska ut och åka skoter några dagar skulle bara kolla din blogg först,vi hörs på tellen

pappsen

2011-03-15 @ 13:40:12
Postat av: Anna

Tur iaf att dom är nya så det finns kvar att köpa :)

2011-03-16 @ 18:15:23
URL: http://annaunger.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback