Myskväll med moi self


Provet gick nog bra tror jag. Hoppas jag. 

Nu tänker jag "såsa runt" (som jag brukar säga) hela kvällen. Först ska jag äta middag. Sen blir det filmkväll med mig själv. Alltid lika trevligt. Och det första jag gjorde när jag kom hem från skolan var att byta om till det här: 


A.k.a. Pyjamas. 

Tänkte förövrigt bara påpeka att mitt hår har blivit värsta långt nu:

Det är ju till och med långt när jag har det uppsatt liksom.. 
Lägg märke till att jag inte gör "the Lina pose"

Kommentarer
Postat av: pappsen

me like...

2011-01-19 @ 18:21:33
Postat av: Emelie

Finaste lilla unge!

Det är suveränt att du "såsar runt" för en gångs skull. Du gnäller alltid på att jag gör det. Eftersom att jag är en väldigt känslig unge tar jag åt mig. Sen går jag hem och gråter tills jag somnar. Sen vaknar jag av att jag gråter. Sen kommer man till skolan och det första man får höra är att man inte ska "såsa runt"...

(du fattar - ond cirkel)

DÄRFÖR ÄR DET SÅ TREVLIGT ATT JAG ÄNTLIGEN FÅR MIN HÄMD!!!



(nej jag vet inte anledningen till uppsats-kommentar men går man författar är ju poängen att man ska skriva..? det är ju det jag gör! sluta tjata mamma!!)

2011-01-19 @ 19:22:30
URL: http://stjopid.blogg.se/

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback