Lite mer optimistiskt

Imorgon börjar jag 08.30 och tänkte faktiskt därför krypa ner i sängen nu. Behöver sova :) 

Pappa tyckte att jag klagade för mycket i min blogg nu för tiden, (vilket jag vet att jag gör) jag kontrade med att jag får tycka synd om mig själv nu faktiskt. Men jag ska inte klaga i det här inlägget. Har faktiskt inget att klaga på just nu om jag ska vara ärlig. 

Tom Fletcher (en av medlemmarna i McFly) sa i en intervju att de efter sin arena turné i Storbrittanien skulle till Japan. Sen skulle de antagligen till Sydamerika på turné och efter det så skulle de nästan helt säkert ha en riktigt Europa turné (till skillnad från att de nu bara spelar några enstaka spelningar i typ Spanien, Frankrike och Belgien) som är lite längre och med fler länder och sen skulle de fortsätta till Nordamerika. 
Jag tänker nu alltså leva på hoppet om att Sverige eller typ, Norge, är med i den Europa turnén. Isåfall ska jag dit. Så är det bara. (men visar det sig att de gör en Europa turné utan skandinavien, då du pappa ska du få se på klag)

Annars känner jag mig allmänt pigg i kroppen efter att ha tränat och väldigt ostressad idag. Inga läxor. Inga jobbiga uppgifter som ska vara klara den här veckan och inga prov förns efter lovet. Livet rullar på i dur idag och jag har ätit pasta med SÅS till middag. Dear milk, I've missed you! :D 

Nu ska jag dricka ett glas oboy, njuta av varenda liten droppe och sen kryper jag som sagt ner i sängen. 


Bjussar på en liten ego pic också, men nej pappa, ingen utan "The Lina pose" någon ordning får det ju vara ;) 



Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback