Man kan ju lära sig nödvändiga saker, but where's the fun in that?


Nu tänker jag inte plugga mer, jag går och lägger mig. Men tänkte slänga in lite sådär onödig fakta om allmänt onödiga saker bara ändå innan jag kryper ner under täcket.

- Använd inte en vit slickepott till att steka saker med curry bara för att alla stekspade liknande saker är smutsiga. För det första blir slickepotten gul och det går verkligen inte att få bort sen. För det andra så smälter den.
- Sjung inte "All by myself" högt och fult inne på en toalett om du inte är HELT säker på att det inte är någon där. Förklaring.
- Ta inte åt dig för mycket. Vill man något så fixar man det. End of story. 
- Flytta inte på en tom godis påse, det kan resultera i salt/socker i hela soffan och på hela golvet. Och på täcket.
- Diska inte med varmvatten länge precis innan du ska duscha, det resulterar i en kall dusch.

Ja det var nog allt jag ville dela av mig av just för the moment. Japp, nu går jag och lägger mig (och hoppas på den där fina drömmens återkomst, händer antagligen inte) 

Över and ut.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback