Koffeinkick - ja tack.

Sitter på skolan och har datakunskap. I typ en och en halv timme till, sen blir det tre timmars webbdesign.

Tänkte experimentera med vitlökspeppar och pasta sås sen också, som jag sa igår. Det kommer säkert att bli jätte äckligt, men då vet jag ju det då ;)
Det kommer i alla fall att bli intressant. 


Jaha, and now what? Känns som jag borde lyssna på Per egentligen. Men jag har verkligen noll koncentrationsförmåga just nu, jag ska nog börja dricka kaffe. Som om det är svaret på alla problem liksom ;) Ja det känns nästan som det, espresso house here I come liksom ;)

Jag och Vanja, lite komiskt att hon sitter och dricker kaffe också ;)

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback