Tack Per! :D

Vill bara påpeka att jag är grym! :D 

Ser ni längst ner i min meny på vänster sida? Ser ni den fina lilla iPoden jag la dit HELT SJÄLV?! Hur stolt kan man bli? :D 

Måste nog tacka Per för det dock, några få webbdesign lektioner och jag inte bara vågar ändra saker i KODMALLEN utan jag lyckas dessutom få det precis så som jag ville ha det! Måste nog bara påpeka det en gång till, jag gjorde det HELT SJÄLV, jag Lina fegis Henriksson som knappt vågar klicka fram kodmallen fixade det HELT SJÄLV! STOLT STOLT STOLT!

Och för er smarta typer som inte vet vad kodmallen är för något och ba: Ja men hur svårt kan det vara, så här ser  kodmallen ut:



Visst, det går säkert att göra på något mycket enklare sätt, men jag tänker nu leva resten av månaden på att jag faktiskt gjorde det utan hjälp och i kodmallen. Så det så :D Nu går jag och lägger mig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Och hur går det med min design då? :S <3

2010-10-08 @ 15:48:59

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback