Naturkunskaps prov - gå och göm dig.

Jag kan inte plugga. Jag kan verkligen inte fokusera, jag läser och läser. Fattar inte vad som står, det går inte ens in på ena sidan och ut på den andra. Det går aldrig in. Jag är körd. Får hoppas på att det funkar med att lyssna på lektionerna, det funkade ju med matteprovet. Det kommer inte att funka, jag vet att jag måste plugga på sånt här, det här funkar inte som med matte. Kan du räkna ut ett tal på matte kan du ju räkna ut de flesta talen som är ungefär lika, oftast. Som tur är får man göra om det här provet om man vill, bara för att höja sig liksom, utan att det påverkar betyget negativt. Lever lite på det just nu.

Kommentarer
Postat av: Vanja

Tackaaar! :D men skärpning på dig Demo-Hasse! :O

2010-10-07 @ 23:04:40
URL: http://lillaajja.blogg.se/
Postat av: Athena

Jag förstår dig precis, inte kul.

2010-10-07 @ 23:58:50

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback