Jag är en nyhemifrån flyttad tonåring

Cut me some slack! 

Men okej, ge mig lite tid och sen ska ni få se på rent! :D 








Bilden ovan kanske inte ser så hemsk ut, men den där maten har legat där sen i tisdags. 


Ja, en apelsin längst ner, ett gammalt ägg, messmör, smör och lite mjölk. Tror man ser två små potatisar längst upp också. Finns lite smått och gott i dörren med, typ sånt där kul som margarin och matlagningsgrädde. Ni vet, sånt där oätbart :P Blev ju inte så mycket frukost imorse om man säger så, finns nämligen inget ofryst bröd heller. 

Men nu jävlar ska jag lyssna på McFly och Håkan Hellström (det är lördag och klockan är bara 16.45 DÅ FÅR MAN LÅTA! :P) och ta tag i mig själv. Detta är inte okej. Inte ens lite.

Kommentarer

Got something on your heart?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback